Program AdWords, który proponuje firma INTERmedi@, pomaga zdobywać nowych klientów i rozwijać działalność dzięki programowi Google z zakresu reklam online. AdWords umożliwia wybór miejsc pojawiania się reklam, określanie dogodnego poziomu wydatków na kampanie (nie ma żadnego wymaganego minimum) oraz łatwe dokonywanie pomiaru skuteczności reklam.
Docieraj do użytkowników dokładnie w chwili, gdy poszukują w internecie produktów, jakie masz w swojej ofercie. Twoje reklamy mogą być wyświetlane w serwisie Google i w witrynach partnerskich. Dzięki określaniu stawek kosztu kliknięcia płacisz tylko za kliknięcie reklamy przez użytkownika.
Korzyści płynące z reklamowania się w Google. Cechy, które wyróżniają program AdWords na tle innych działań reklamowych
Docieranie do użytkowników dokładnie w chwili, gdy poszukują produktów, jakie masz w swojej ofercie
Twoja reklama jest wyświetlana osobom, które już wcześniej poszukiwały takiego rodzaju produktów i usług, jakie masz do zaproponowania. Będą więc one bardziej skłonne do podjęcia działania.
Możesz wybrać, gdzie mają się pojawiać Twoje reklamy – w jakich konkretnie witrynach i na których obszarach geograficznych (województwa, miasta czy nawet dzielnice).
Kontrolę nad budżetem
Samodzielnie decydujesz, jak mało lub jak dużo chcesz wydać miesięcznie, a Twoje koszty nigdy nie przekroczą ustalonej kwoty.
Nie ma minimalnej wymaganej kwoty wydatków.
Dokładne wykrywanie, jakie składniki reklamy się sprawdzają, i koncentrowanie na nich rozwoju kampanii
Wyświetl raport przedstawiający skuteczność reklamy – zobaczysz, ilu nowych klientów nawiązało kontakt z Twoją firmą po obejrzeniu reklamy i skąd oni pochodzą oraz poznasz inne szczegóły.
Skorzystaj z narzędzi AdWords do edytowania i doskonalenia swojej reklamy, aby zwiększyć liczbę potencjalnych klientów kontaktujących się z firmą.
Łatwo jest rozpocząć emisję reklam, a jej wstrzymanie lub przerwanie także nie nastręcza trudności. Nie ma przy tym żadnych zobowiązań.